söndag 23 september 2007

Efter utställningen...hmmm...


Direkt efter utställningen tog vi oss först en liten rundtur i "solas" Karlstad...men sen...

Sedan for vi till Lloyd Willners, i första hand för att fixa foder till doggzen, men också för att kika på Kallista.
Vi föll pladask för detta vidunder och plockade med henne hem.
Vi är djupt förälskade i denna tös, precis som i Lisa-gullet.
Och dessa två unga damer har hittat varandra som hand i handske!!

Här kommer ett bildsenario av busstunden...

Tjena, vem är duuu? Du+Jag= vänner?

Hörru! Det där har jag också testat...jag kan lova att det funkar inte!

Kom och lek med mitt snöre istället!!!!!


Ha ha!! Har dig syrran!! (fast det är bara på lek- jag diggar ju dig!!)

Sov du min älskade vän, jag ska vaka över dig med öronen på spets....

Tack kära Ingela och Benny hos Lloyd Willners, denna dam är också underbar!!




Inga kommentarer: